Thursday 26 September 2013

:: Aku Yang Sesat Kini Bertaubat ::



Lirik  lagu  asal  :  Tegar - Aku  Yang  Dulu  Bukan  Yang  Sekarang

Lirik  lagu  versi  Islamik  :  Nursyafiqah Roslan - Aku  Yang  Sesat  Kini  Bertaubat

Aku  yang  dulu  bukanlah  yang  sekarang,
Dulu  ku  sesat  sekarang  ku  bertaubat,
Dulu  dulu  dulu  tak  ingat  akhirat,
Sekarang  taubat  sebelum  terlambat.

Cita-citaku  menjadi  ahli  Syurga,
Bertemu  Allah  SWT  dan  juga  Rasulullah,
Aamiin  aamiin  aamiin  ya  rabbal  al'aamiin,
Ya  Allah  ampunilah  dosaku.

Hidupku  dulunya  dalam  kegelapan,
Tak  tahu  mana  salah  dan  mana  benar,
Tetapi  Allah  SWT  kirim  seorang  insan,
Kembalikan  ku  ke  jalan  yang  benar.

Diriku  di  ajar  tuk'  mengenal  ISLAM,
Mengaji,  solat  dan  tunaikan  ibadat,
Berpuasa  sepanjang  bulan  ramadhan,
Hindari  hasutan  syaitan.

Aku  yang  dulu  bukanlah  yang  sekarang,
Alhamdulillah  terima  kasih  Allah  SWT,
Kini  ku  mengerti  erti  kehidupan,
La  Tahzan,  Allah  Maha  Berkuasa.



No comments:

Post a Comment